lördag 29 augusti 2009

FÖRSTÖRT

Jonathan, kusin och moster åkt hem efter en (sista?) sommarkväll på altanen. Och då sitter jag av någon outgrundlig anledning och lyssnar på Promoe - SvenneBanan. Sjukt bra partylåt! Jag menar lyckan var ju total när den spelades under studentveckan - på förfesten, på dansgolven, i fönstret och på flaket. Men nu, när jag i nyktert tillstånd, hör den får jag lust att kasta datorn mot något hårt upprepade gånger. HÖR NI FLÅSET MELLAN VARJE MENING? Jag blir galen!

Kvinnomisshandel solariebrännna, FLÅS. Fixa mat, vad fan har vi hemma, FLÅS. Soppatorsk och foppatofflor, FLÅS. Barnen nersjunkna i tv-soffor, FLÅS. Ordning o reda, lådvin på fredag, FLÅS. Kunskap från wikipedia, FLÅSFLÅSFLÅÅS!

Ja, det var nog bara det. Hoppas jag har förstört den för er också! Jag kan iallafall aldrig mer känna samma lycka över den som under min icke-nyktra och inte lika uppmärksamma studentvecka.

PUSS&GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar