lördag 22 augusti 2009

SATURDAY NIGHT

Jag är så ledig och jag är så lycklig. Trots att jag njuter för fullt av min jobb-fria helg har jag besökt mina älskade kollegor inte bara en, utan två gånger idag. Imorgon blir det säkert ett par gånger till. Jag vill gärna tro att dom saknar mig annars!

Min lördagkväll är inte som andra kvällar. Jag har nämligen planerat att vara spontan. Det där med att 'go with the flo' är inte riktigt min grej, men hittills har jag skött mig mycket bra! Jag har hunnit med lite pojkvän, lite långpromenad, lite läsa och lite se på film. Klockan är 21.23, jag sitter hos Jonathan och jag vet fortfarande inte hur min kväll kommer sluta. Jag vet inte ens vart jag ska sova - DET är spontanitet. Fast baksidan med denna ovisshet är att min stora sportbag är fullpackad med joggingkläder, myskläder, klänning, pumps och pyamas.

Det enda säkra kortet med natten är Frudd. Hon kommer snart och jag ska nog platta håret. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar