tisdag 25 augusti 2009

ONE OF THE GOOD DAYS

Igår hade jag oflyt och otur från att jag gick upp från sängen tills jag gick och lade mig. Det var allt från misstolkade busstidstabeller och stresshandel till döda mobiler och kvarglömd frusen lax i jobbskåpet. Ikväll går jag och lägger mig med ett leende på läpparna för idag har varit en bra dag. En riktigt bra dag!

Började med sovmorgon och frukost hos Jonathan. Efter det blev det buss in to the big city och heldag med Anna. Vi firade våra feta willys-löner, shoppade, åt världens godaste lunch och snackade välbehövlig skit. Jag kom hem med två födelsedagspresenter (många som fyller i september), ett par sammets-tights, en t-shirt, rengöringsprodukter och lite smink rikare. Och halva lönen fattigare...

Kvällen avslutades med middag på Bondens (det är bara den 25:e man äter ute två gånger samma dag) med Jonathan och nu snart en långpromenad i mörket. Ja, en av dom bra dagarna! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar