fredag 21 augusti 2009

WE COULD DO IT ALL NIGHT LONG

Det är förmodligen här jag ska komma med en kort förklaring till att jag flyttat min lilla blogg. Hm? Jag vet faktiskt inte. Kan det kanske vara ett desperat behov av förnyelse nu när hösten närmar sig med stormsteg och allt börjar gå på rutin igen? Kanske. Nu kör vi här ett tag iallafall.

Förövrigt tvivs jag med tillvaron. I onsdags sa Frudd och jag 'PUSS&HEJDÅ' till Simon med en heldag bland kottar och bark i Husbyvikskogen. Med picknick-korgen fullproppad, solen som lyste och två av världens absolut bästa blev dagen mer än mycket bra. Efter det väntade Ullis och utgång i sommarnatten! Middag, drinkar, shots, klackar, skratt, korv, altan, Baileys, chips&dipp och pymasparty på 9 kvadrat. En sjukt lyckad dag och natt som jag kommer leva på i höstmörket.

Ikväll vilar jag efter jobbet med familj och godispåse. Imorgon väntas sovmorgon och avslutning på Augustifestivalen. Puss!

1 kommentar:

  1. detta inlägg hade jag missat. sjukt vilken bra dag vi hade, den kommer jag också leva länge på. bra dessutom att ni hade kul ute, det var ni värda! :)

    SvaraRadera