måndag 7 september 2009

SICKSICKSICK

Jag har tröttnat på att börja varje inlägg med: ”Ja, nu har det varit lite dåligt på blogg-fronten” eller ”Förlåt för den dåliga uppdateringen, men…”. Jag uppdaterar väl när fan jag vill? Och jag TROR inte att det sitter någon stackare där ute som går ner sig totalt för att rebeccaring.blogspot.com inte har uppdaterats på en vecka. Nu är det slut med dom tråkiga meningarna!

Nu är jag i alla fall svinsjuk och då passar det ju kanonbra att blogga lite. Inställd körlektion och sjukskriven från jobbet - jag tänkte sitta framför datorn och snyta mig hela dagen istället. Och trösta mig med Internet-shopping! Paket från H&M beställt:



Ja, det känns ialfall lite bättre. Nu ska jag koka te, snyta mig och se på film. Sen snyta mig och sova lite. PUSS!


Oj, vilket dåligt ordval i andra stycket ser jag nu när jag läser igenom mitt verk. Jag är svinsjuk - men jag har INTE svininfluensan. Tror jag…

1 kommentar:

  1. simon här borta på västkusten blir ganska besviken när du aldrig uppdaterar faktiskt! ;)

    SvaraRadera