tisdag 8 september 2009

KÖPSTOPP

Jag är frisk! Typ. Jag snorar fortfarande som en halstrad kronhjort men halsen är tillbaka till det normala diameter-måttet och jag orkar stå och gå.

Shopping-suget var inte riktigt stillat efter gårdagens internetshopping så idag blev det heldag på stan med Fruddet. Massa fika och prat och ett par kassar med hem = MVG. Min garderob håller för tillfället på att bekanntar sig med en jeans-skjorta, ett par sammetsleggings, en grå bomullströja, en svart klänning med spetsdetaljer och en grå stickad tjocktröja. Mmmh.. Fast nu (efter klipptiden) får fan lönen vila fram till jul. KÖPSTOPP!

Nu blir det Idol-frossa. Puss!

3 kommentarer:

  1. ha, jag visar ju inte ens nått! ;)

    SvaraRadera
  2. Heeey y0u.
    Jag jobbar 16-20 imorgon. Ses vi? =)
    / Lellis

    SvaraRadera